úterý 14. února 2012

MUDr., která do toho řízla

Nedalo mi to a napsala jsem email paní doktorce Neumannové z Bulovky, která Tondu včas operativně vysvobodila z té ohavné plodové vody... po díkuvzdání jsem ji zasypala dotazy, protože mi furt vrtá hlavou, kdy se zastavil Toníčkův růst a kdy a jak se mohl tak strašlivě zkalit Mikronautí rybníček, když bylo celý těhotenství tak krásný a pohodový... (podrobnosti viz příspěvek Porodní bolesti...

Taky na památku část odpovědi od ní:


Co se týče odborné otázky. Chlapeček měl nižší váhu, pravděpodobně již nějakou dobu nepracovala naplno placenta... Zkalená voda byla spíše záležitostí hodin a možná i přidruženého zánětu. Protože zaostávání v růstu nebylo výrazné, průtoky pupečníkem dle UZ normální, dožene Toníček to hubené období jistě  bez následků. 


Protože naše "komunikace" s  dítětem v děloze je omezena na UZ a monitor (s vyšší mírou falešné pozitivity), někdy není diagnoza úplně jasná. Já sama jsem také ráda, že jsem se rozhodla operovat a vše dobře dopadlo. 

Přeji šťastné dny s Toníčkem 

Helena Neumannová

Žádné komentáře:

Okomentovat