středa 5. prosince 2012

Odstávka prsovodu

...tady někde začíná láska k lahvi... 
Včerejší kojenec dnešním odkojencem. K desetiměsíčnímu výměsíčí (podle vzoru výročí) jsem synkovi nic nedarovala. Naopak. Vzala. Dnes poprvé nedostal své ranní snídaňové pr(es)so. 

Už nějaký ten pátek jsem zachovávala jen tohle poslední kojení. Přiznávám, že z dosti sobeckých důvodů... prodlužovalo mi ranní spánek, nebo alespoň poležení. Spokojenec Toník už dlouho není na mé hrudi závislý. A v posledních dnech už asi byla dost bída, co ze mě vycucnul, tahal mi bradavku jak dědek řepu, takže fakt, že jsem ho k 1. prosinci odřízla od zdroje ani tak nezamával s ním, jako se mnou.
Just a memory... 

On si ráno pochutnal na dvoudecáku sunaru z flašky a já? Celý den jsem měla pocit, že se mi prsa nalívaj jako v oněch dobách kdesi na počátku... nalívaly se mi nostalgií...

Částečně tak chápu matky, pro který je tak těžký se od svých nasávajících dětí odtrhnout, že je kojí ještě dlouho a dlouho a dlouho a předlouho, protože to vědomí, že už svoje dítě nebudete mít nikdy tak fyzicky blízko je prostě smutný. Většinou sice tvrdí, že nemohou přestat, protože se s tím odmítají smířit jejich ratolesti, ale já myslím, že se s tím prostě odmítají smířit samy mámy. Chápu ten pocit. Kojení je chvíle, kdy má matka svoje dítě opravdu, ale opravdu jen a jen pro sebe, a je to krásný.

Ale... bylo to krásný a bylo toho dost.

Sbohem a flaška!

............................................................................................................................................................
News pod čarou: Antonín už většinu jídla pojídá vlastníma rukama, ranní ovoce nakrájené na kousky žmoulá drsným jazykem a svými osmi zuby, pokud nemá kupovaný oběd ve skleničce, tak kousky mnou uvařených brambor, těstovin, mrkve nebo třeba i lístky špenátu bere do prstů a krmí se sám. K večeru mu ubývá sil, takže krmení kaší přijímá většinou z povděkem.

Zlehka držen za ruce páchá kroky, ujde i pochod z obyváku do ložnice. A začíná nebezpečně dosahovat vyšších a vyšších polic.

Mudrující zpráva od Mudry: 71 cm/8,3 kg. Inu, byť je Antonín prvoligovým žroutem, který se nezastaví ani před citronem, dobře nám, chlapec, spaluje :) Prý mu klidně máme přidat, když loudí, obezita mu zatím nehrozí.

Žádné komentáře:

Okomentovat