pondělí 29. dubna 2013

Tony Spud a jeho pos.. prostěradlo


Spud. Krycí jméno našeho syna
Druhé jméno Antonína budiž Spud. Scéna jako z Trainspottingu. Byl tak spokojený a šťastný, když mohl celé nedělní ráno se svými roditeli blbnout v obří hotelové posteli v Olomouci, až si samým blahem ulevil tak mocně, že to šlo z plíny ven. 

(Sobota, neděle 20. a 21. duben Olomouc
Festival akademického filmu. Hlava rodiny zde moderovala diskusi o očkování, tak jsme se vypravili na výlet celá rodina...  

Zásadní události:

Na večeři v olomoucké hospodě jsem si diagnostikovala (xeno)kinderfobii... Toníka udrncala jízda po dlažbě olomouckých náměstí, tak jsme si chtěli užít jídla v klidu po celém náročném dni... zalezli jsme do hospody a už už jsem cítila vůni objednaného řízku, vůni pohody... když v tom dorazila rodinka. Rusky gavarící. Poněkud nabobtnalý pápa si objednal naráz čtyři černá piva a jedno po druhém mocnými loky upíjel. Submisivní maminka zobala salát. A do toho vřeštěl jejich tak čtyřletý málčik. Ale fakt vřeštěl! A kdykoliv zavřeštěl, a že to bylo skoro furt, měla jsem chuť mu zakroutit krkem. Strašně jsem si přála, aby ho otec uspal jedním z těch čtyř piv... ale tam až jeho výchovné metody (bohužel) nedospěly. Rychle jsme snědli řízky a vypadli, aby nedošlo v poklidné Olomouci k vraždě...

AFO FAMILY, foto: Eva Hobzová
Bylo tam leccos

A pak už byl večer. A noc. A krásné hravé ráno... kdyby se nepo... tím prostěradlem :) Ale tak na mimibazaru by mě mamči asi uklidnily, že šlo jen o trošku toho "pokakanýho štěstíčka". Na recepci jsme koktavě vysvětlili, jak malér vznikl, ale obávám se, že uklízečka pak stejně sdělovala hotelovému personálu něco o libůstkách páru z pokoje 25.... Když jsem totiž o den později volala, že jsem v pokoji zapomněla sukni, neudržela se recepční:

"Ano, paní uklizečka říkala, že tam bylo leccos... i sukně."

Howg

Žádné komentáře:

Okomentovat